Прості правила користування інтернет-магазином orchids.ua

1. Посадковий матеріал

Покупець купує в інтернет-магазині ПОСАДКОВИЙ МАТЕРІАЛ відповідно до обраного виду та сорту. Магазин завжди вибирає клієнту найкращу рослину з наявних.


Вкрай рідко, в окремих випадках, рослини можуть погано переносити транспортування або зміну умов утримання. Абсолютно здорова рослина внаслідок стресових факторів, спричинених пересиланням, може проявити симптоми аж до несумісних із життям. Інтернет-магазин не несе відповідальності за фізичні прояви, спричинені транспортуванням, адаптацію рослини у покупця, неправильний догляд.

2. Посадковий матеріал БЕЗ КОРЕНІВ

Особливий посадковий матеріал може бути проданий без коренів через: нещодавній імпорт, посадку/пересадку, та/або фізіологічні цикли рослин.

Деякі види рослин не запускають нового коріння до настання нового фізіологічного циклу.


Дізнатися заздалегідь чи є у конкретного екземпляра коріння НЕ ЗАВЖДИ Є МОЖЛИВИМ.


3. Відповідність сорту

Рослини від постачальників надходять у неквітучому вигляді, з позначеною постачальником приналежністю виду або сорту.


4. Класифікація ВІКУ рослин

☉ S/S - seedling size / сіянець
☉ NB/S - near bluming size / молода рослина, яка не досягла віку цвітіння
☉ B/S - bluming size / нецвіла, готова до цвітіння
☉ F/S - flowering size / доросле, цвіла рослина


Наведена вище класифікація позначує приблизний ВІК рослини, зазначений постачальником, а не ії ФІЗИЧНІ РОЗМІРИ. Цей параметр наводиться лише для ознайомлення клієнта.


5. Посадка/оформлення посадкового матеріалу

Інтернет-магазин НЕ ЗОБОВ'ЯЗУЄТЬСЯ:
☉ надсилати посадковий матеріал у вазонах/на блоках певного кольору, дизайну, прозорості
☉ супроводжувати аксесуарами та бірками певного дизайну
☉ здійснювати посадку певним чином у вазон/на блок або у певний субстрат


6. Комунікація

Магазин не зв'язується з клієнтом - для підтвердження замовлення, перед відправкою і т.д. Ми зв'яжемося з вами лише у разі виникнення невідкладного питання. Якщо питання здається вам терміновим - зателефонуйте.


Наші сторінки в соцмережах, месенджерах, форумах є рекламним майданчиком – але не є офіційним засобом комунікації з магазином. Ваше повідомлення може бути не помічене, не відповідане і не враховано, щоб уникнути непорозумінь - телефонуйте.


Всі інструкції по замовленню/оплаті/підтвердженню відправлення містяться на відповідних сторінках сайту, в SMS та email'ах від магазину. Дотримуйтесь їх.


SMS відправляються автоматично роботом від імені orchids.ua

7. Загальні умови

7.1. Клієнт отримує обрану ним рослину, обумовлену (зазначену) при оформленні замовлення за обумовлений (зазначений) грошовий еквівалент.


7.2. Претензії, висунуті після вибору та оформлення замовлення – не приймаються!


7.3. Якщо зроблене замовлення з будь-яких причин (неправильно вказаний телефон, відсутність оплати тощо) не може бути підтверджено протягом 3 днів, воно анулюється.


7.4. Переходом права власності є виконання двох умов: укладання угоди (Виставлення рахунку) та надходження грошей на розрахунковий рахунок.


7.5. Інтернет-магазин здійснює певні рекомендації щодо догляду за рослинами, але не несе відповідальності за адаптацію рослини, недбалість та недотримання рекомендацій клієнтом.


7.6. Послуги з пересилання та транспортування оплачує клієнт. Інтернет-магазин не несе відповідальності за збереження вантажу під час транспортування.


7.7. Якщо клієнтом вказана помилкова адреса, або помилкові інші дані, через що доставка замовлення виявилася неможливою, а оплата зроблена, клієнт повідомляється про це в найкоротший термін (якщо це можливо). Замовлення може бути доставлено повторно на нову адресу, вказану клієнтом, при цьому всі додаткові витрати та ризики, пов'язані зі збільшенням термінів доставки, лежать на клієнті.


7.8. Інтернет-магазин відповідає тільки перед клієнтом.


7.9. Інтернет-магазин не несе відповідальності за збитки, заподіяні діями третіх осіб та державних органів, а також за непрямі збитки, неотриманий прибуток та порушення інших зобов'язань клієнта.


7.10. Інтернет-магазин не несе відповідальності за правильність маркування виробника (постачальника).


7.11. Інтернет-магазин не займається рекламою, а також не надає контактних даних третіх осіб (телефони, інтернет адреси, адреси та ін.).


7.12. Цей документ, що описує правила взаємодії магазину з клієнтами, переважає будь-які інші документи або домовленості між зацікавленими сторонами.


7.13. Інтернет-магазин висловлює прихильність до вирішення спорів на основі взаємної згоди, якщо це можливо.